چاپ تيشرت، چاپ تي شرت، چاپ روي تيشرت، چاپ عكس روي تيشرت، طراحي تيشرت، تيشرت سفارشي، تيشرت شخصي، چاپ تيشرت در مشهد، چاپ فوري، چاپ چاپ تيشرت، چاپ تي شرت، چاپ روي تيشرت، چاپ عكس روي تيشرت، طراحي تيشرت، تيشرت سفارشي، تيشرت شخصي، چاپ تيشرت در مشهد، چاپ فوري، چاپ

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

چگونه يك تجارت آنلاين موفق با تي شرت راه اندازي كنيم

چگونه يك تجارت آنلاين موفق با تي شرت راه اندازي كنيم

چگونه يك تجارت آنلاين موفق با تي شرت در سال 2022 راه اندازي كنيم:
راه اندازي يك تجارت چاپ تي شرت آسان تر از هميشه است.
پلتفرم‌هاي تجاري تجارت الكترونيك و شركت‌هاي چاپ بر اساس تقاضا، شروع فروش تي‌شرت‌هاي منحصربه‌فرد و بي‌نظير را ساده مي‌كنند. به همين دليل است كه بسياري از كارآفرينان مبتدي يك شركت تي شرت راه اندازي مي كنند. و حتي كارآفرينان باتجربه عاشق صنعت تي‌شرت هستند و اغلب شركت‌هاي توليد تي‌شرت را به‌عنوان شركت‌هاي جانبي راه‌اندازي مي‌كنند.
بنابراين، چه هميشه مي‌خواستيد شركت تي‌شرت خود را با طرح‌هاي منحصربه‌فردتان اداره كنيد، يا فقط به دنبال راهي آسان براي آزمايش آب‌هاي كارآفريني هستيد، اكنون زمان مناسبي براي شروع است.

چگونه يك تجارت آنلاين موفق با تي شرت راه اندازي كنيم: راهنماي قطعي
برند تيشرت خود را توسعه دهيد
جاهاي خالي كسب و كار را پر كنيد
اعداد را خرد كنيد
خط تيشرت خود را برنامه ريزي كنيد
حضور وب خود را ايجاد كنيد
يك برنامه فروش ايجاد كنيد
اين خبر را پخش كنيد
وقتي كسب و كار تي شرت خود را راه اندازي مي كنيد، نمي توانيد اهميت هويت برند خود را دست كم بگيريد – به خصوص در دنياي مد.
تي شرت ها بسيار شخصي هستند زيرا انتخاب لباس ما يكي از راه هايي است كه هويت خود را تعريف مي كنيم – هم براي خودمان و هم براي جهان.
در نتيجه، برندهايي كه براي پوشيدن انتخاب مي‌كنيم و برچسب‌هايي كه روي لباس‌هايمان نشان مي‌دهيم، بسط آن‌هايي هستند كه ما هستيم و خودمان را چگونه مي‌بينيم.
به طور خاص، نشان داده شده است كه نسل هزاره تمايل به ارتباط معتبر با برندهاي لباس خود دارد. فابريزيو موريرا مي نويسد:
آنها يك برند “تجربه” مي خواهند، آنها اصالت مي خواهند. بنابراين، چنين است كه داشتن پيامي كه با اين مشتريان طنين انداز شود، و معتبر ماندن در آن پيام، يكي از معدود راه‌هاي ورود به صنعت مد بي‌نظير به عنوان يك برند كوچك است…
بنابراين، قبل از اينكه اولين طرح تي شرت خود را ايده بگيريد و براي راه اندازي شركت چاپ تي شرت خود آماده شويد، اين سوالات مهم را از خود بپرسيد:
مي خواهم برند تي شرت من چه هويتي را نشان دهد؟
چه كسي مي خواهد تي شرت هاي من را بپوشد؟ جمعيت هدف من چيست؟
بازار هدف تي شرت هاي من چقدر اشباع شده است؟
مشتريان چه چيزي مي توانند از شركت تي شرت من بگيرند كه در هيچ جاي ديگري نمي توانند به دست آورند؟
چه چيزي تي شرت هاي من را منحصر به فرد مي كند؟ آيا مواد است؟ گرافيك؟ پيام؟
آيا نقطه قيمتي وجود دارد كه نشان دهنده يك نقطه قيمتي شيرين در بازار هدف من باشد؟

مهمترين بخش تجربه مشتري من چيست؟
پاسخ شما به اين سوالات (و ساير سوالات مشابه) هسته اصلي برند تيشرت شما را مي سازد. تمام تصميمات برندسازي آينده شما بايد بر روي اين ايده ها گسترش يابد. نام كسب و كار، لوگوي شركت و طراحي وب سايت شما بايد از مفاهيمي كه در اينجا ارائه كرده ايد رشد كند.
بنابراين، از همان ابتدا در مورد برند تي شرت خود فكر كنيد – واقعاً فكر كنيد. كسب‌وكارهاي تيشرت، سرمايه‌گذاري‌هاي كارآفريني محبوبي هستند، زيرا شروع آن‌ها بسيار آسان است. كه بازار را شلوغ مي كند.
اما، مشتريان مردم هستند. و مردم به برندهاي معتبري كه مي توانند با آن ارتباط برقرار كنند پاسخ مي دهند.
بنابراين، از روز اول يك برند واضح و معتبر براي شركت تي شرت خود ايجاد كنيد تا شانس موفقيت خود را افزايش دهيد.

جايگاه خود را انتخاب كنيد
بخشي از توسعه برند تي شرت شما اين است كه بفهميد شما به عنوان يك كارآفرين در صنعت چاپ (و احتمالاً طراح) چه كسي هستيد و مخاطبانتان.
شما نمي توانيد به همه بفروشيد.
غيرممكن – و پرهزينه – تلاش براي راضي نگه داشتن همه و انجام هر كاري. اگر تي شرت هايي را با در نظر گرفتن مخاطب خاصي طراحي كنيد، احتمال موفقيت شما بيشتر است.
به عنوان مثال، اگر فقط تي شرت هايي با منبع پايدار مي فروشيد كه با جوهرهاي سازگار با محيط زيست ساخته شده اند، بايد در برند شما منعكس شود. اين كار باعث مي شود تا افرادي كه علاقه مند به پوشاك سازگار با محيط زيست هستند، شناسايي كسب و كار شما را آسان تر كند.
بنابراين، شما بايد جايگاه خود را قبل از متعهد شدن به يك نام تجاري يا لوگو مشخص كنيد. سپس مي‌توانيد نام كسب‌وكار را انتخاب كنيد و يك لوگوي سفارشي دريافت كنيد كه نشان‌دهنده جايگاه شما باشد.
در اينجا چند نمونه طاقچه تي شرت آورده شده است:
سه راهي هاي ورزشي با كارايي بالا
تي شرت هاي ارگانيك با منابع پايدار
تي شرت هاي بسيار راحت براي خواب يا استراحت
سه راهي هاي محلي كه تاريخ يا نقاط تماس فرهنگي را جشن مي گيرند
مراجع سياسي يا فرهنگ عامه
طرح‌هاي تي‌شرت با نسخه محدود كه به سرعت انجام مي‌شوند
تي شرت هاي انحصاري فقط براي اعضا با كيفيت بالا
اين نمونه‌ها فقط براي برانگيختن تخيل شما هستند. جايگاه خود را بر اساس علايق واقعي خود قرار دهيد.

هر جايگاهي كه انتخاب مي كنيد، مطمئن شويد كه به آن علاقه داريد. اين اشتياق در طرح هاي تي شرت و پيام هاي شما ظاهر مي شود. و مخاطبان شما از اعتبار برند شما قدرداني كرده و از آن استقبال خواهند كرد.

بنابراين، چه نوع تي شرت هايي را مي فروشيد؟ و مشتريان منحصر به فرد شما چه كساني هستند؟

برند بصري شما
هر برند داراي اجزاي بصري است كه به مشتريان كمك مي كند تا آن برند را شناسايي كنند.

واضح ترين جزء بصري هويت برند شما، لوگوي شركت شما است. اما، بسياري از كسب‌وكارها از رنگ‌هاي برند خاص، سيستم تصويرسازي يا ديگر عناصر گرافيكي با امضاي كوچك استفاده مي‌كنند كه به افراد كمك مي‌كند.

آنها را به خاطر بسپار
اين نوع عناصر برندسازي براي هر كسب و كاري مهم هستند. اما، آنها به ويژه براي مشاغل تي شرت بسيار مهم هستند.
اين به اين دليل است كه لوگوي شما بايد در جايي روي تي شرت هاي شما ظاهر شود تا مردم بتوانند آن را تشخيص دهند.
اين به اين دليل است كه لوگوي شما بايد در جايي روي تي شرت هاي شما ظاهر شود تا مردم تشخيص دهند كه از فروشگاه آنلاين تي شرت شما است. بنابراين، لوگوي شما بايد از نظر بصري با طرح‌هاي روي پيراهن‌هاي شما هماهنگ باشد.
همانطور كه در بالا ذكر كرديم، لوگوي شما بايد بصري انواع پيراهن هايي باشد كه مي فروشيد. اگر نامناسب به نظر برسد، تي شرت هاي شما آسيب مي بيند و نام تجاري شما بد به نظر مي رسد.

اهميت علامت تجاري
در نهايت، مطمئن شويد كه يك لوگوي سفارشي دريافت مي كنيد كه مي تواند علامت تجاري داشته باشد.
اگر از يك توليد كننده لوگوي رايگان براي ايجاد لوگوي خود استفاده كنيد، در بهترين حالت، سهام عمومي يا كليپ آرت را دريافت خواهيد كرد كه از نظر قانوني قابل علامت تجاري نيستند.
اين بدان معناست كه هزاران كسب و كار ديگر مي‌توانند تي‌شرت‌هايي با لوگوي درست شبيه لوگوي شما بسازند تا از محبوبيت برند شما سود ببرند. و هيچ كاري نمي توانيد از نظر قانوني در مورد آن انجام دهيد.
راه اندازي يك شركت تي شرت بسيار آسان است. اما هنوز يك تجارت است. و شروع هر كسب و كار جديد شامل پرش از چند حلقه است.

Hoop One: ساختار كسب و كار شما چيست؟
اولين حلقه اين است كه ساختار كسب و كار را براي تجارت جديد تيشرت خود انتخاب كنيد. مالكيت انحصاري يا LLC؟ ثبت يا مشاركت؟
ما قبلاً در 15 نكته براي تبديل سرگرمي صنايع دستي خود به يك تجارت موفق در مورد اين گزينه ها بحث كرديم:
بر اساس SBA (اداره مشاغل كوچك) يك مالكيت انحصاري «اصلي ترين نوع كسب و كار براي ايجاد» است. شما تنها مالك كسب و كار هستيد. و به اين ترتيب، تنها مسئول دارايي ها و بدهي هاي جمع آوري شده توسط تجارت هستند. اين ممكن است فقط بليط كسب و كار جديد شما باشد، زيرا راه اندازي آن نيز ساده ترين است.
اگر به حفاظت كمي بيشتر علاقه داريد، يك LLC (يا شركت با مسئوليت محدود) ممكن است مناسب تر باشد. ساختار كسب و كار LLC ويژگي هاي مسئوليت محدودي را كه در يك شركت پيدا مي كنيد ارائه مي كند. اداره كسب و كار كوچك تمام جزئيات مربوط به اين ساختارهاي رايج مشاغل كوچك و ساير موارد را دارد.
اگر مي خواهيد شركت تي شرت خود را به سرعت راه اندازي كنيد، يك مالكيت انفرادي ممكن است انتخاب مناسبي براي شما باشد. اما، كمي به اين موضوع فكر كنيد. ساختار كسب و كار شما مي تواند بر همه چيز تأثير بگذارد – مانند مسئوليت شخصي شما در قبال شركت و نحوه پرداخت ماليات.
بنابراين، انتخاب درست (يا نادرست) مي تواند از طرق مختلف بر كسب و كار شما تأثير بگذارد.
حلقه دوم: كاغذبازي؟ چه مداركي؟
پس از پاك كردن حلقه ساختار تجاري قانوني، بايد مدارك لازم را ثبت كنيد.

اداره تجارت كوچك به ما مي گويد كه نوعي مجوز تقريباً براي هر نوع تجارت جديد ضروري است. وب‌سايت آن‌ها تمام اطلاعاتي را دارد كه براي يافتن نوع مجوز يا مجوزي كه براي راه‌اندازي يك كسب‌وكار خود نياز داريد.
به ياد داشته باشيد كه اگر نام تجاري كه تحت آن كسب و كار خود را اداره مي كنيد با نام تجاري قانوني متفاوت باشد، اكثر ايالت ها از شما مي خواهند كه كسب و كار جديد خود را ثبت كنيد.
حلقه سوم: آيا براي كسب و كار خود برنامه اي داريد؟
كاغذها همه مربع دور؟ سپس وقت آن است كه در مورد ويژگي هاي كسب و كار خود فكر كنيد.
طرح كسب و كار شما بايد شامل (حداقل) بيانيه اي در مورد برند تي شرت، توضيحات كلي محصولات شما (تي شرت، هودي، هر چيز ديگري؟) و استراتژي براي نحوه فروش آنها باشد. اين طرح نيازي به طولاني بودن ندارد. بسياري از الگوهاي طرح تجاري تك صفحه اي برجسته وجود دارد كه مي تواند به شما در شروع سريع كمك كند.
اين زماني است كه شما بايد تصميم بگيريد كه در وهله اول چه نوع شركت تي شرت را راه اندازي كنيد.
در اينجا دو رايج ترين گزينه وجود دارد:
چاپ برحسب تقاضا
اين مدل كسب‌وكار از يك فروشنده شخص ثالث كمك مي‌گيرد تا لباس‌هاي از قبل موجود (مانند تي‌شرت و هودي) را چاپ و براي مشتريان شما ارسال كند.
شما طرح هاي سفارشي ارائه مي دهيد. سپس فروشنده چاپ بر اساس تقاضا (POD) طرح ها را اعمال مي كند و تي شرت هاي تمام شده را ارسال مي كند.
بنابراين، شما مجبور نيستيد موجودي را ذخيره كنيد، پيراهن ها را تزئين كنيد، يا مديريت انجام (بسته بندي/ حمل و نقل) داشته باشيد.
برخي از شركت‌هاي چاپ بر اساس تقاضا، مانند Printful، حتي مولدهاي مدل‌سازي مناسبي را نيز ارائه مي‌كنند .
اما، همه فروشندگان POD يكسان ايجاد نمي شوند. در اينجا چند متغير وجود دارد كه بايد هنگام انتخاب يك فروشنده POD در نظر بگيريد:
آيا آنها پيراهن هاي با كيفيتي را حمل مي كنند كه مشتريان شما را راضي كند؟

چه تكنيك هاي چاپي را ارائه مي دهند؟ آيا آنها مي توانند طرح هاي شما را به خوبي اجرا كنند؟
چاپ و انجام سفارشات چقدر طول مي كشد؟
آيا آنها طيف گسترده اي از مدل هاي تي شرت را ارائه مي دهند كه براي مشتريان شما جذاب باشد؟
چه حاشيه سودي را ارائه مي دهند؟
آيا آنها با پلتفرم تجارت الكترونيكي كه قصد استفاده از آن را داريد ادغام مي شوند؟
چه خدمات ديگري را ارائه مي دهند كه ممكن است كسب و كار شما را آسان تر كند؟

اين يكي از ساده ترين مدل هاي تجاري تي شرت براي راه اندازي است. براي كارآفريناني كه مي خواهند به سرعت و بدون سرمايه گذاري مالي بزرگ شروع به كار كنند، به خوبي كار مي كند. اما، به ياد داشته باشيد كه بخشي از درآمد شما به فروشنده شخص ثالثي مي رسد كه سفارشات شما را چاپ و انجام مي دهد.

مزايا براي مدل كسب و كار چاپ بر اساس تقاضا:
به طور معمول، بدون (يا كم) هزينه راه اندازي
چاپ با كيفيت بالا (اگر فروشنده خوبي را انتخاب كنيد)
گزينه هاي رنگ نامحدود (اما به ياد داشته باشيد كه قيمت با تعداد رنگ ها افزايش مي يابد)
ايده آل براي مقادير كم سفارش يا چاپ هاي يكباره
گزينه هاي مختلف لباس (تي شرت، هودي، كلاه، ژاكت، ساق، جوراب، لباس و غيره) را ارائه مي دهد.

معايب مدل كسب و كار چاپ بر اساس تقاضا:
براي مقادير زياد مقرون به صرفه نيست
تعداد كمي از فروشندگان تخفيف هاي حجمي ارائه مي دهند
حداقل انتخاب محصول چاپي (شما محدود به چيزي هستيد كه فروشنده ارائه مي دهد)
تعداد كمي از گزينه هاي تكميل سفارشي (برچسب ها، برچسب ها، بسته بندي و غيره)

عمده فروشي سفارشي
مشاغل عمده فروشي سفارشي تي شرت هاي از پيش ساخته شده را خريداري مي كنند و سپس آنها را با دست سفارشي مي كنند.
مي‌توانيد تي‌شرت‌هاي موجود را چاپ كنيد، اپليك كنيد، گلدوزي كنيد، يا به‌طور ديگري پيراهن‌هاي موجود را متناسب با ديدتان تزئين كنيد و پيراهن‌هاي سفارشي بسازيد.
اين مدل در هنگام فروش تي شرت حداكثر خلاقيت را امكان پذير مي كند، اما نسبت به مدل چاپ بر اساس تقاضا به زمان، تلاش و سرمايه گذاري مالي بيشتري نياز دارد.
شما بايد موجودي تي شرت را از قبل خريداري كنيد و هزينه مواد و نيروي كار را براي سفارشي كردن آنها بپردازيد. شما همچنين بايد موجودي را ذخيره كنيد، فضايي را به دست آوريد كه بتوانيد پيراهن ها را سفارشي كنيد و سفارشات خود را انجام دهيد.
ئبا اين حال، از آنجايي كه شخص ثالثي براي پرداخت وجود ندارد، سود بيشتري نسبت به مدل چاپي به دست خواهيد آورد.

مزايا براي مدل كسب و كار عمده فروشي سفارشي:
در توليدات بزرگ از يك نوع پيراهن بسيار مقرون به صرفه است
اكثر فروشندگان تخفيف هاي قابل توجهي در حجم ارائه مي دهند
هزينه هاي كمتر به معناي حاشيه سود بيشتر براي شماست
آزادي طراحي نهايي – تي شرت هاي خود را با هر تكنيكي كه انتخاب مي كنيد تزئين كنيد

معايب مدل كسب و كار عمده فروشي سفارشي:
براي خطوط لباس بزرگ با اقلام، رنگ ها و اندازه هاي مختلف مقرون به صرفه نيست
تزيين تي شرت ها مي تواند زمان بر باشد
حداقل سفارش ها معمولاً به 10 تا 25 واحد در هر رنگ/سايز نياز دارند
شما بايد نحوه مديريت موجودي و حمل و نقل را بيابيد (يا خودتان اين كار را انجام دهيد يا يك فروشنده جداگانه براي انبارداري و تكميل استخدام كنيد)
حتما چندين فروشنده را بررسي كنيد تا بهترين و مناسب را براي خود بيابيد.

رسيدن به قيمت هدف براي خط تيشرت به يافتن مدل كسب و كار مناسب و شريك يا فروشندگان مناسب براي كمك به ايجاد و تحقق آن خط بستگي دارد. هزينه هاي محصول شما عوامل كليدي در موفقيت يا شكست آينده شركت تيشرت شما خواهد بود.
ممكن است بخواهيد مدل كسب‌وكار پيش‌بيني‌شده، ساختار قيمت‌گذاري، جمعيت‌شناسي مشتري و قدرت مخارج تخميني خود را در يك طرح تجاري دقيق بگنجانيد.
براي تمام ملاحظات تجاري قانوني و لجستيكي لازم با يك طرح تجاري محكم برنامه ريزي كنيد، و شما يك پايه قوي براي آينده موفق شركت تيشرت خود ايجاد خواهيد كرد.
براي كسب و كار تي شرت، بديهي است كه مي خواهيد فروش و سود خود را دنبال كنيد تا مطمئن شويد كه تجارت تي شرت شما سودآور است. اما قبل از اينكه بتوانيد به آنجا برسيد، چيزهاي بيشتري براي فكر كردن وجود دارد. هنگام راه اندازي يك شركت تي شرت، با ارزيابي هزينه هاي راه اندازي خود شروع كنيد.
در حالي كه مدل كسب‌وكار شما بر هزينه‌هاي اداره يك شركت تي‌شرت تأثير مي‌گذارد، برخي از هزينه‌ها در همه مدل‌هاي تجاري رايج است. هنگامي كه تجارت تي شرت خود را راه اندازي مي كنيد، اين هزينه ها شامل موارد زير خواهد بود:

طراحي برند شما (لوگو، كارت ويزيت و وب سايت)
هرگونه هزينه مجوز يا مجوز ملي، ايالتي يا محلي
سپرده و اجاره براي محل كار فيزيكي (اگر قصد داريد فضاي كاري خود را اجاره كنيد)
هزينه هاي زيرساختي اوليه مانند خدمات تلفن و اينترنت، نرم افزار صورتحساب، هزينه هاي تجارت الكترونيك و …
هزينه هاي بازاريابي و تبليغات
دستمزد ساعتي براي پوشش زمان كار شما
هنگامي كه مي دانيد هزينه راه اندازي شركت تي شرت شما چقدر است، آن را با سرمايه اي كه در واقع داريد مقايسه كنيد. سپس برنامه ريزي كنيد كه چگونه مي توانيد هر تفاوتي را ايجاد كنيد.
خوشبختانه، بر خلاف بسياري از كسب و كارها، شما مي توانيد يك تجارت تي شرت را با پول بسيار كمي راه اندازي كنيد. به عنوان مثال، افرادي كه به دنبال راه اندازي يك شركت حمل و نقل هستند بايد هزينه كاميون هاي گران قيمت، تريلر، بيمه و غيره را در نظر بگيرند.
اما يك تجارت تي شرت به سرمايه زيادي نياز ندارد و براي اكثر افراد نيازي به بودجه اضافي نيست. اما حتي اگر نياز به تامين مالي داشته باشيد، ممكن است گزينه هاي متعددي براي تامين مالي كسب و كار در دسترس شما باشد.
اگر قصد داريد با لباس‌هاي عمده فروشي از پيش ساخته شده كار كنيد، مي‌خواهيد با بهترين قيمت‌ها در نقطه كيفيت خود خريد كنيد تا بتوانيد به قيمت هدف خود برسيد.
اگر قصد داريد بر اساس تقاضا چاپ كنيد و محصولات خود را ارسال كنيد، نگران كننده نخواهد بود. اما، شما مي خواهيد تحقيق كنيد كه كدام مشاغل POD بهترين حاشيه سود را به شما ارائه مي دهند زيرا درآمد خود را با آنها به اشتراك مي گذاريد.
انجام محاسبات هوشمند براي تعيين هزينه راه اندازي شركت تي شرت به شما امكان مي دهد استراتژي قيمت گذاري خود را برنامه ريزي كنيد.

تعيين قيمت هاي خود
براي ايجاد يك استراتژي قيمت گذاري هوشمند و موثر هنگام فروش تي شرت، بايد با دانستن هزينه هاي توليد اقلام لباس خود شروع كنيد – همچنين به عنوان هزينه در هر واحد يا “CPU” شناخته مي شود. كارشناسان مالي كسب و كارهاي كوچك در خيابان باند توضيح مي دهند:

اكثر مشاغل در دنياي پوشاك از يك استراتژي قيمت گذاري مبتني بر هزينه استفاده مي كنند كه در آن هزينه نهايي براي مصرف كننده در نهايت از هزينه توليد آن محصول حاصل مي شود.
شريك چاپي شما بايد بتواند يك CPU در اختيار شما قرار دهد. اما، اگر به مسير عمده فروشي برويد، بايد CPU خود را محاسبه كنيد، از جمله هزينه خود تي شرت ها و هرگونه هزينه اضافي چاپ يا سفارشي سازي.
CPU فقط يك نقطه شروع است. مهم است كه هزينه راه اندازي كسب و كار خود (و مقداري سود!) را در قيمت تي شرت خود نيز بگنجانيد. در غير اين صورت، حفظ تجارت شما در طول زمان دشوار خواهد بود.
براي اطمينان از سود، قيمت هاي 30 تا 50 درصد بالاتر از هزينه هاي خود را هدف گذاري كنيد. در نهايت، سود براي موفقيت كسب و كار شما ضروري است.

قيمت گذاري رقيب
هنگامي كه حساب را انجام داديد، زمان آن رسيده است كه جنبه هاي كمتر ملموس قيمت گذاري را در نظر بگيريد – قيمت گذاري رقبا و ارزش درك شده. اين عوامل به شما كمك مي كنند تا قيمتي را انتخاب كنيد كه براي شما منطقي باشد و قيمتي كه با بازار هدف شما همخواني دارد.
مشتريان بالقوه شما بيشتر از تي شرت هاي شما خريد مي كنند. آنها نيز با رقباي شما خريد مي كنند.
و آنها مي دانند كه رقباي شما چقدر پول مي گيرند. آگاهانه يا نه، آنها در حال جمع‌آوري داده‌هايي در مورد قيمت محصولاتي مانند شما هستند.
اين بدان معناست كه شما بايد بازار هدف خود و آنچه كه رقباي شما براي شما هزينه مي كنند را نيز درك كنيد.
ممكن است احساس كنيد كه تي شرت هاي شما ارزش بيشتري دارند. يا اينكه مي خواهيد هزينه كمتري نسبت به رقباي خود دريافت كنيد. و اين اشكالي ندارد.
اما، اگر كاملاً از آنچه رقباي شما هزينه مي‌كنند بي‌اطلاع هستيد، ممكن است به طور كامل از اين امتياز غافل شويد – يا اگر هزينه‌ي خيلي كم داشته باشيد، سود شما را به همراه خواهد داشت يا اگر هزينه‌ي بيش از حد هزينه مي‌كنيد، فروش را به همراه خواهد داشت.

ارزش درك شده
ارزش درك شده مقداري است كه مشتري فكر مي كند يك محصول ارزش دارد. و قيمت هاي رقيب شما بخشي از اين تصور است. اما، نه كل تصوير.
اينكه تي‌شرت‌هاي شما چگونه به نظر مي‌رسند نقش مهمي دارد. احساس تي شرت شما در اين مورد نقش دارد. اما، برند شما مي تواند بر نحوه درك محصول شما نيز تأثير بگذارد.
يك لوگوي درجه يك، وب‌سايت حرفه‌اي، و موقعيت‌يابي برند سطح بالا نسبت به يك لوگوي ضعيف و وب‌سايت آماتور ارزش درك بالاتري را به همراه خواهد داشت.
بنابراين، به ياد داشته باشيد كه هنگام ايجاد استراتژي قيمت گذاري براي تي شرت هاي خود، برند خود و قيمت رقيب خود را در نظر بگيريد.
وقت آن است كه (به طور موقت) جنبه تجاري همه چيز را كنار بگذاريم و به فكر خود تي شرت ها باشيم.
اولين تي شرت شما بايد ماهيت برند شما را منعكس كند و ديدگاه طراحي منحصر به فرد شما را به درستي معرفي كند. بنابراين، براي الهام گرفتن به مفهوم و جايگاه برند خود مراجعه كنيد.

مردم به زمان و قرار گرفتن در معرض مكرر نياز دارند تا زيبايي شناسي طراحي و برند شما را بشناسند. اولين تي شرت هاي شما بايد به مخاطبان شما نشان دهد كه چه نوع كيفيت، طرح و پيامي را مي توانند از برند شما به طور مداوم ببينند.
سازگاري كليدي است.
بنابراين، اگر يك طراح هستيد، اكنون زمان آن است كه طرح هاي تي شرت خود را ايجاد كنيد كه نشان دهنده شما و برندي است كه ايجاد مي كنيد. اما، اگر كارآفريني هستيد كه طراح نيستيد، وقت آن رسيده است كه چند طراح مورد اعتماد را پيدا كنيد تا به شما در ايجاد طرح هاي اصلي تي شرت كمك كنند.
اين يك كار عالي براي خلاقان است. برگزاري يك پروژه طراحي تي شرت سفارشي بر اساس مفاهيم برند شما، ده ها طرح تي شرت را در اختيار شما قرار مي دهد تا از بين آنها انتخاب كنيد.
شما اين فرصت را خواهيد داشت كه با طراحان زيادي به طور همزمان همكاري كنيد. اين فرآيند مشاركتي تضمين مي كند كه برند منحصر به فرد شما درخشش خواهد داشت. و شما مي توانيد به هر تعداد طرحي كه دوست داريد جايزه بدهيد و خريداري كنيد.
منحصر به فرد بودن و اصالت عناصري هستند كه به متمايز كردن شركت تي شرت شما در بازار شلوغ مد كمك مي كنند. بنابراين، هر طور كه طرح هاي خود را بدست آوريد، مطمئن شويد كه زيبايي شناسي شما را منعكس مي كنند.

انواع چاپ و تزيين تيشرت
هنگامي كه در حال برنامه ريزي طرح هاي تي شرت خود هستيد، دانستن گزينه هاي خود براي اجراي آن طرح ها مفيد است.
گزينه هاي چاپ و دكوراسيون زيادي وجود دارد. در اينجا چند مورد است كه بايد بدانيد…

چاپ روي صفحه يا سيلك
چاپ روي صفحه شامل ايجاد يك استنسيل سفارشي از طرح شما است كه روي صفحه اعمال مي شود. صفحه (با شابلون) روي تي شرت گذاشته شده و جوهر اعمال مي شود. فضاي منفي در شابلون با جوهر پر شده و طرح شما را به تي شرت منتقل مي كند.
چاپ روي صفحه براي ايجاد چاپ هاي كاملاً يكسان عالي است. اما، هر صفحه نمايش فقط با يك رنگ رنگ قابل استفاده است. بنابراين، چاپ روي صفحه طرح هاي پيچيده با رنگ هاي مختلف مي تواند گران باشد.

انتقال گرما
انتقال حرارت از يك سرعت استفاده مي كند كاغذ انتقال حرارت كه اجازه مي دهد طرح شما در الياف تي شرت ذوب شود.
طرح شما بر روي مواد انتقال حرارت چاپ شده است. سپس طرح در جاي خود قرار مي گيرد و با استفاده از پرس حرارتي به تي شرت ذوب مي شود. طراحي در بالا تحت تأثير فرآيند انتقال حرارت قرار نمي گيرد.
انتقال حرارت براي طرح هاي پيچيده و چند رنگ عالي است. و براي پيراهن هاي كوچك مقرون به صرفه است. اما، مي تواند دست (يا احساس) پارچه را تغيير دهد و آن را سفت تر كند.

گلدوزي
اگر به دنبال جلوه اي ابعادي در طراحي خود هستيد، گلدوزي را در نظر بگيريد.
نرم افزار گلدوزي طرح شما را به دستورالعمل هاي الكترونيكي براي ماشين گلدوزي تبديل مي كند. سپس دستگاه طرح شما را با استفاده از نخ هاي رنگي مناسب به تي شرت مي دوخت.
گلدوزي مستلزم آن است كه تي شرت شما از پارچه نسبتاً محكم ساخته شده باشد. در غير اين صورت، نخ هاي گلدوزي شده، پارچه ضعيف تر را تحت تأثير قرار مي دهد. اين باعث چروك يا افتادگي پارچه مي شود. بنابراين، مطمئن شويد كه تي شرت هايي را انتخاب كنيد كه بتواند در برابر فرآيند گلدوزي مقاومت كند.
گلدوزي يك جلوه بصري منحصر به فرد را ارائه مي دهد كه بر خلاف ساير تكنيك هاي دكوراسيون به نظر مي رسد.

چاپ مستقيم به لباس
چاپ مستقيم روي لباس دقيقاً همان چيزي است كه به نظر مي رسد. اين فرآيند با استفاده از يك چاپگر جوهرافشان جوهرهاي پارچه را مستقيماً روي تي شرت چاپ مي كند.
مزاياي اين فرآيند اين است كه مي تواند تصاوير بسيار واضح و پيچيده اي ايجاد كند و پارچه را به طرز دلپذيري نرم مي كند. معايب آن اين است كه به سرعت محو مي شود و كيفيت چاپ كاملاً به كيفيت دستگاه چاپ بستگي دارد.
بنابراين، قبل از اينكه با فروشنده موافقت كنيد، حتماً نمونه هايي را از آنها بخواهيد.

اپليكيشن
اپليكئه يك تكه يا طرح پارچه اي است كه مستقيماً روي سطح پيراهن دوخته مي شود.
جلوه تمام شده سه بعدي است و بسته به پارچه هاي مورد استفاده مي تواند يك تجربه لمسي فوق العاده ايجاد كند.
فرصت هاي رنگ، طرح و طرح كلي فقط با تخيل شما محدود مي شود.
بعيد به نظر مي رسد كه يك شركت Print on Demand كه خدمات كاربردي ارائه مي دهد پيدا كنيد. اما، اگر ظاهر اپليكيشن را دوست داريد، مي‌توانيد اين كار را خودتان انجام دهيد يا دوخت‌ها را استخدام كنيد تا اين كار را براي شما انجام دهند.
اين يك فرآيند كار فشرده است، اما محصول نهايي اين پتانسيل را دارد كه بيشتر شبيه يك اثر هنري باشد تا “فقط يك تي شرت”.

ماكت ها
اگر قصد داريد تي شرت هاي خود را به صورت آنلاين بفروشيد (كه بايد، زيرا سريع، آسان و مقرون به صرفه است)، به ماكت هاي تي شرت نياز داريد.
ماكت ها تصاويري هستند كه تي شرت هاي تمام شده شما را نشان مي دهند. اين تصاوير در فروشگاه اينترنتي كسب و كار شما قرار داده مي شود تا مشتريان بدانند تي شرت هاي شما چگونه است.
بهتر است ماكت‌هايي از هر طرح در هر رنگ و سبك تي‌شرت موجود داشته باشيد. مردم مي خواهند بدانند دقيقاً چه چيزي مي خرند.
و ماكت‌هاي دقيق به مردم اطمينان مي‌دهند كه پيراهني را انتخاب مي‌كنند كه در زندگي واقعي دوست داشته باشند.
هنگامي كه شركت تي شرت شما راه اندازي شد (و سود به ارمغان آورد!)، مي توانيد با جايگزين كردن ماكت هاي عمومي با عكس هايي با سبك منحصر به فرد از تي شرت هاي خود كه نشان دهنده برند شما هستند، كسب و كار خود را از رقبا متمايز كنيد. مدل‌هايي را استخدام كنيد كه شبيه مشتريان ايده‌آل شما هستند و به عكس‌ها سبك دهيد تا براي مخاطبانتان جذاب باشد.
اما براي شروع، ماكت هاي تي شرت تنها چيزي است كه براي نشان دادن طرح هاي تي شرت خود به مشتريان احتمالي نياز داريد.
مقرون به صرفه ترين راه براي راه اندازي يك شركت تيشرت، استفاده از فروشگاه اينترنتي است.
ميزباني وب‌سايت، هزينه‌هاي پلتفرم تجارت الكترونيك، و هرگونه هزينه طراحي وب‌سايت اوليه ارزان‌تر از پرداخت اجاره بهاي يك ويترين فروشگاهي است.
دو جنبه اصلي وب سايت شما وجود دارد – ظاهر و عملكرد.

ظاهر وب سايت
طراحي وب سايت شما بايد نشان دهنده برند تيشرت شما باشد. بازديدكنندگان بايد شخصيت كسب و كار شما و نوع تي شرت هايي را كه مي توانند به محض ورود از شما بخرند را درك كنند.

طراحي بصري و كپي بازاريابي وب سايت شما به انتقال اين اطلاعات حياتي كمك مي كند. در اينجا چند پيشنهاد وجود دارد:
از رنگ هاي برند خود استفاده كنيد
لوگوي خود را برجسته كنيد.
كپي بازاريابي را با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود بنويسيد.
ماكت هاي واضح و حرفه اي را به نمايش بگذاريد (و در اسرع وقت به عكس هاي سفارشي تي شرت خود ارتقا دهيد).
فونتي را انتخاب كنيد كه خواندن آن آسان باشد و شخصيت برند شما را منعكس كند.
اجازه ندهيد عناصر طراحي بر روي كپي يا تصاوير تي شرت شما غلبه كنند – فضاي سفيد دوست شماست.
وب سايت كسب و كار شما علاوه بر خدمت به عنوان سفير برند، مكاني عالي براي نمايش طرح هاي تي شرت شما به مخاطبان گسترده است.
تقويت وب‌سايت خود با عكس‌هاي سبك از افرادي كه تي شرت شما را پوشيده‌اند، الهام‌بخش خريداران مي‌شود، به افراد فرصتي مي‌دهد تا با طرح‌هاي شما ارتباط برقرار كنند و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كند تا خود را در تي‌شرت‌هاي شما تصور كنند.
اگر عكس‌هاي شما با بازديدكننده‌اي طنين‌انداز شود، اين احتمال وجود دارد كه آنها اقلام شما را بخرند – يا حداقل، اي كاش مي‌توانستند.
در نهايت، يك طراحي سايت قوي اعتبار و مشروعيت را به كسب و كار شما مي بخشد.
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد طراحي وب سايت عالي، كسب و كار كوچك خود را با اين 7 بهترين روش طراحي وب سايت و 11 بزرگترين روند طراحي وب سايت در سال 2022 رشد دهيد.

عملكرد وب سايت
عملكرد يك وب سايت به اندازه ظاهر آن مهم است.
استفاده از وب سايت شما بايد آسان باشد – در غير اين صورت افراد آن را ترك خواهند كرد. اين توابع را اولويت بندي كنيد…
سرعت بارگذاري وب سايت شما بايد به سرعت بارگيري شود. به ازاي هر ثانيه اضافي كه طول مي كشد تا وب سايت شما بارگذاري شود، مشتريان بالقوه كليك مي كنند.

جهت يابي
وب سايت شما بايد به راحتي قابل پيمايش باشد. اگر مردم نتوانند بفهمند كه چگونه خريد كنند يا سؤالات متداول كجا هستند، آنها را ترك خواهند كرد.
پشتيباني مشتري. دسترسي به پشتيباني مشتري بايد آسان باشد. هيچ چيز به اندازه يك وب سايت بدون اطلاعات تماس با پشتيباني مشتري، با صداي بلند “Scam BUSINESS” را فرياد نمي زند.
تجارت الكترونيك. خريد آنلاين تي شرت شما براي مردم بايد آسان باشد. هرچه تكميل فرآيند خريد سخت تر باشد، احتمال تكميل خريد آنها كمتر مي شود. (در مورد انتخاب پلت فرم تجارت الكترونيك در بخش بعدي – ايجاد يك طرح فروش.)
وب‌سايتي كه تشخيص آن دشوار است يا به خوبي كار نمي‌كند، بازتاب ضعيفي بر تجارت شما دارد. اين سوال در مورد اعتبار شما ايجاد مي كند و اعتماد مشتري را تضعيف مي كند. اين به فروش شما لطمه مي زند.
وب‌سايتي كه مردم بتوانند به سرعت و به راحتي تي‌شرت‌هاي شما را بخرند، به خريد موفق‌تر و درآمد بالاتر براي شما منجر مي‌شود.

يك برنامه فروش ايجاد كنيد
ساخت يك شركت تي شرت بيشتر از توليد تي شرت سخت تر هست. وادار كردن مردم به خريد پيراهن شما براي خود يك چالش است. وقت آن است كه برنامه فروش خود را ايجاد كنيد.
قصد داريد تي شرت هاي خود را كجا بفروشيد؟ در يك فروشگاه اينترنتي؟ در فروشگاه خودتان؟ يا شايد بخواهيد در بوتيك هاي محلي كه داراي خطوط مختلف لباس هستند، بفروشيد؟
ما شما را تشويق مي‌كنيم كه از همان ابتدا به صورت آنلاين بفروشيد، زيرا راه‌اندازي و راه‌اندازي يك فروشگاه آنلاين ساده‌ترين كار است. هيچ گونه ماليات ماهانه اجاره، رهن يا ملك براي پرداخت و هيچ وسيله خرده فروشي براي خريد در هنگام راه اندازي يك فروشگاه آنلاين وجود ندارد.
اما، گزينه هاي زيادي وجود دارد – از جمله فروش در فروشگاه هاي فيزيكي. و هنگامي كه شركت تي شرت شما شروع به سودآوري كند، ممكن است متوجه شويد كه وقت آن رسيده است كه تجارت خود را در كانال ديگري گسترش دهيد. بنابراين، مزايا و معايب هر گزينه را در نظر بگيريد.
برنامه فروش شما بايد جامع باشد. شما مي خواهيد هم يك استراتژي كلي بازاريابي/فروش و هم فهرستي از تاكتيك هاي روزانه ايجاد كنيد كه به شما كمك مي كند تي شرت هاي خود را بفروشيد.
هسته برنامه فروش تي شرت شما بايد شامل انتخاب پلتفرم تجارت الكترونيك شما باشد.

انتخاب پلتفرم تجارت الكترونيك
امروزه ايجاد يك تجارت الكترونيكي بدون دانش فني بسيار آسان است. بخش سخت، انتخاب پلت فرم تجارت الكترونيكي مناسب است.
اكثر خدمات طراحي وب مبتني بر قالب نوعي از قابليت هاي تجارت الكترونيك را ارائه مي دهند كه به شما امكان مي دهد يك فروشگاه آنلاين را به سرعت راه اندازي كنيد.
و ديگران، مانند Shopify، به طور خاص براي تجارت الكترونيك ساخته شده اند. اين پلتفرم‌ها، در كنار ساير ويژگي‌ها، به مشتريان اجازه مي‌دهند با كارت اعتباري پرداخت كنند (نيازي به دريافت حساب تجاري خاصي نخواهيد داشت، زيرا پلتفرم قبلاً اين قابليت را ارائه مي‌دهد).
گزينه هاي بسيار بسيار زيادي براي تجارت الكترونيك وجود دارد. در اينجا چند فاكتور وجود دارد كه بايد هنگام انتخاب پلتفرم تجارت الكترونيكي كه براي فروش تي‌شرت‌هاي خود استفاده مي‌كنيد، در نظر داشته باشيد…
پلت فرم چقدر قابل اعتماد است؟ چقدر از كار افتادگي را تجربه مي كنند؟
چه روش هاي پرداختي پشتيباني مي شود؟ آيا اين روش هاي پرداخت با مخاطبان شما سازگار است؟
پلتفرم با چه سرعتي صفحات را بارگيري مي كند و سفارشات را پردازش مي كند؟ (سريعتر بهتر است!)
پلتفرم چه هزينه هايي دريافت مي كند؟ آيا آنها از هر فروش تخفيفي دريافت مي كنند؟ آيا هزينه اشتراك معمولي وجود دارد؟ اگر چنين است، چقدر؟
اين پلتفرم چه ادغام هايي را ارائه مي دهد؟ به عنوان مثال، Shopify، Magento و WooCommerce همگي با چاپگر تي شرت و دراپ كشتي فروشنده Printful.
آيا اين پلتفرم به شما اجازه مي دهد تا يك وب سايت قابل تنظيم ايجاد كنيد كه نشان دهنده برند منحصر به فرد شما باشد؟
به ياد داشته باشيد كه برند منحصر به فرد شما چقدر مهم است؟ قالب‌هاي وب‌سايت در سايت‌هاي تجارت الكترونيك براي همه مارك‌هاي ديگر تي‌شرت نيز در دسترس است. همانطور كه قبلا تاكيد كرديم،

داشتن يك وب سايت كافي نيست… شما همچنين مي خواهيد مطمئن باشيد كه طراحي سايت شما منحصر به فرد است و محصولات شما و شما را به نمايش مي گذارد.
درست مانند لوگوي شما، طراحي وب شما بايد با برند شخصي شما شروع شود. يك وب سايت خوب طراحي شده ارزش ها و ويژگي هاي شخصيتي را كه شما به عنوان هسته اصلي كسب و كار خود شناسايي كرده ايد، گسترش مي دهد و از آنها پشتيباني مي كند. اگر طراحي وب در ميان بسياري از مهارت‌هاي شما براي انجام كارهاي خود نيست، بدانيد كه كمكي در دسترس است.
خدمات تجارت الكترونيك منبع باز خود ميزباني شده به شما اين امكان را مي دهد كه از وب سايت با مارك منحصر به فرد خود با عملكرد تجارت الكترونيكي خود استفاده كنيد.
خدماتي مانند WooCommerce، Magento و Open Cart را بررسي كنيد. نه تنها مي توانيد از طراحي وب اصلي خود استفاده كنيد، بلكه آنها به راحتي در كنار كسب و كار شما در حال رشد هستند.

فروشگاه آنلاين خود را راه اندازي كنيد
هنگامي كه پلتفرم تجارت الكترونيكي را كه براي شما مناسب است انتخاب كرديد، وقت آن است كه هيجان انگيزترين بخش را انجام دهيد – فروشگاه خود را براي فروش آنلاين تي شرت ايجاد كنيد!
اين نقطه اوج تمام تلاش شما تا كنون است. در اينجا خلاصه‌اي از كارهايي كه براي راه‌اندازي و راه‌اندازي فروشگاه خود بايد انجام دهيد، آمده است:
طرح‌هاي تي‌شرت با برند اصلي را ايجاد يا به دست آوريد.
يك فروشنده چاپ يا چاپ / ارسال را انتخاب كنيد.
ماكت هاي با كيفيتي از تي شرت هاي خود بسازيد.
عكس هاي اصلي از مدل هايي بگيريد كه نشان دهنده مخاطبان هدف شما با پوشيدن تي شرت شما هستند.
يك طراحي وب منحصر به فرد متناسب با نام تجاري دريافت كنيد يا يك قالب وب سايت عمومي انتخاب كنيد. عكس هاي اصلي خود را در طرح قرار دهيد.
حساب تجارت الكترونيك خود را در پلتفرم مورد نظر خود ايجاد كنيد و دستورالعمل هاي راه اندازي را دنبال كنيد.
ماكت هاي تي شرت خود را در فروشگاه تجارت الكترونيك جديد خود آپلود كنيد و توضيحات مناسب برند را براي تي شرت هاي خود بنويسيد.
اطلاعات قيمت خود را وارد كنيد
دستورالعمل هاي پلت فرم تجارت الكترونيك را براي فعال كردن فروشگاه خود و فروش آنلاين تي شرت دنبال كنيد.
بسته به پلتفرمي كه انتخاب كرده ايد، برخي از اين مراحل (6-8) ممكن است به ترتيب متفاوتي انجام شوند. اما، شما اصل مطلب را متوجه شديد.
و، تبريك! شما يك تجارت تي شرت داريد.

روياي خرده فروشي
اگر روزي روياي فروش را در يك فروشگاه فيزيكي داريد، اين يك شرط مالي مطمئن تر است كه با فروش در بوتيك هاي موجود شروع كنيد.

اين به شما امكان مي‌دهد، از جمله مزاياي ديگر، پرداخت‌هاي كارت اعتباري را بدون نياز به ايجاد حساب تجاري بپذيريد. و نياز شما به يافتن و پرداخت فضاي فيزيكي را به تاخير مي اندازد.
صبر كنيد تا فروشگاه پاپ آپ يا فروشگاه دائمي خود را باز كنيد تا زماني كه تجربه خرده فروشي ايجاد كنيد.
وقتي تصميم مي‌گيريد كه كدام بوتيك‌ها را مي‌خواهيد خط لباس‌هاي خود را حمل كنيد، به اولين نقطه ما برگرديد – برند توسعه‌يافته‌تان.
بوتيك هايي را انتخاب كنيد كه مطابق با هويت برند و بازار هدف شما باشد. اگر براي علاقه مندان به موتورسيكلت تيشرت طراحي مي كنيد، احتمالاً مي توانيد بوتيكي را كه در خيابان تخصص دارد در شلوارهاي يوگا و دامن هاي ماكسي دور بزنيد.
با اين حال، اگر انتخاب هاي عاقلانه اي براي بوتيك داشته باشيد، اين احتمال وجود دارد كه مخاطبان هدف شما قبلاً از آنجا خريد كنند.
هنگامي كه بوتيك هايي را كه مي خواهيد با آنها شريك شويد را هدف قرار داديد، گام بعدي اين است كه مانند يك خرده فروش فكر كنيد. جنيفر فيلبروك از Stitch Method اين توصيه را در 5 موردي كه آرزو مي كردم قبل از شروع خط لباسم به من گفته بود به اشتراك گذاشت:
اگر قصد داريد عمده فروشي به بوتيك ها بفروشيد، مهم است كه در فصل خريد صحيح، كالاي آماده براي فروش داشته باشيد… بايد بفهميد چه زماني بايد توليد را آماده ارسال به فروشگاه ها يا مشتريان كنيد و سپس از آنجا به سمت عقب كار كنيد. مراحل توسعه (زمان كافي بگذاريد!) تا مطمئن شويد كه در فصل صحيح كار مي كنيد.
هميشه جلسات خود را با بوتيك ها از قبل برنامه ريزي كنيد. در خرده فروشي، مشتري هميشه حرف اول را مي زند، بنابراين تماس هاي سرد و تحويل ها ايده بدي است.

به مطبوعات اطلاع دهيد
زمان آن فرا رسيده است كه بر اطلاع رساني درباره شركت جديد و شگفت انگيز تيشرت خود تمركز كنيد و برخي از مشتريان را جذب كنيد!
يك راه عالي براي شروع، گردآوري ليستي از سردبيران مد محلي و رسانه ها (راديو، تلويزيون و وبلاگ هاي آنلاين) است. هنگامي كه آماده راه اندازي شركت تي شرت خود هستيد، مي توانيد اين منابع را از طريق بيانيه مطبوعاتي مطلع كنيد. منابع خبري محلي اغلب براي تبليغ كارآفرينان محلي هيجان زده هستند.
با ايجاد يك كيت مطبوعاتي كامل، آن را يك قدم جلوتر ببريد.

با رسانه هاي اجتماعي درگير شويد
به‌عنوان يك صاحب كسب‌وكار جديد، مي‌خواهيد از تبليغات ارزان و آساني كه بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي به شما ارائه مي‌دهد، نهايت استفاده را ببريد.
شما بايد يك حضور آنلاين ايجاد كنيد. همانطور كه قبلا توضيح داديم،
رسانه هاي اجتماعي به شما اين امكان را مي دهند كه به راحتي مشتريان را در مورد محصولات جديد، سياست هاي فروشگاه يا فروش به روز نگه داريد. همچنين شما را قادر مي سازد تا با مشتريان فعلي يك رابطه اجتماعي ايجاد كنيد و در عين حال روابط كم فشاري را با خريداران آينده ايجاد كنيد.
حفظ (حداقل) حضور در توييتر، اينستاگرام و فيس بوك به شما كمك مي كند تا مخاطباني از جانبازان ايجاد كنيد.
و در نظر داشته باشيد كه با ميكرو اينفلوئنسرهايي كه مي توانند در روزهاي اوليه به شما كمك كنند ارتباط برقرار كنيد.
با به نمايش گذاشتن آن عكس هاي شگفت انگيز تي شرت هاي خود در يك آلبوم فيس بوك، ديدن برند تي شرت خود را براي بازديدكنندگان آسان كنيد.

رسانه هاي اجتماعي همچنين بستر مناسبي براي كمك به مشتريان آينده براي شناخت شما و همچنين لباس هاي شما هستند.
يكي از دلايل اصلي خريد مشتريان از يك كسب و كار نوپا به جاي يك خرده فروش بزرگ اين است كه احساس مي كنند با داستان آن كسب و كار مرتبط هستند. بنابراين، از رسانه هاي اجتماعي خود براي به اشتراك گذاري آن داستان استفاده كنيد – به صورت رايگان!
بررسي و اثبات اجتماعي را به دست آوريد
تبليغات دهان به دهان قدرتمندترين بازاريابي موجود است. و، معادل هاي آنلاين، بررسي ها و توصيفات هستند.
در اينجا چند تاكتيك وجود دارد كه به شما در جمع آوري و استفاده از نظرات و توصيفات كمك مي كند:
از مشتريان دعوت كنيد تا نظرات تي‌شرت‌هاي شما را به اشتراك بگذارند و در ايميل‌هاي پيگيري سفارش شما در Google Reviews ذخيره كنند.
از مشتريان خوشحال بپرسيد كه آيا مي توانيد نظرات تحسين برانگيز آنها را در وب سايت خود به عنوان گواهي به اشتراك بگذاريد.
يك صفحه بررسي در وب سايت خود ايجاد كنيد كه به مشتريان امكان مي دهد نظرات خود را همانجا بنويسند.
چند روز پس از اينكه مشتري سفارش خود را از شما دريافت كرد، نظرسنجي را ارسال كنيد. بپرسيد كه آيا مي توانيد پاسخ هاي آنها را در وب سايت خود به عنوان يك سوال در نظرسنجي به اشتراك بگذاريد.
گواهينامه ها را در اكثر صفحات وب سايت خود قرار دهيد. بينندگان را با توصيفات غرق نكنيد، اما همه آنها را در يك صفحه اختصاصي نيز حذف نكنيد.
از اينفلوئنسرهاي رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيد كه با مخاطبان شما درگير هستند تا نظرات خود را در مورد تي شرت هاي شما به اشتراك بگذارند. اينفلوئنسرهاي محلي كوچكتر به احتمال زياد اين كار را با هزينه مقرون به صرفه (يا حتي رايگان) انجام مي دهند.

يك مهماني راه اندازي كنيد
در نهايت، برگزاري يك مهماني رونمايي براي ايجاد نمايان شدن و هيجان براي خط تيشرت خود در نظر بگيريد. فرانسيس آردن (شريك استون مدلز) توصيه‌هاي خوبي به اشتراك مي‌گذارد تا اطمينان حاصل شود كه جشن راه‌اندازي شما همان چيزي است كه روياي آن را داريد.
ليست خود را بسازيد آن سردبيران مد و رسانه هاي محلي را به خاطر داريد؟ آنها بايد در ليست شما باشند. صاحبان بوتيك‌هاي محلي، اينفلوئنسرها، كلوپ‌ها يا گروه‌هايي كه ممكن است مخاطبان شما به آن‌ها تعلق داشته باشند، و هر كس ديگري كه به منطقه شما مرتبط است نيز همين‌طور است.
براي مهمان رقابت نكنيد مهماني خود را در يك شب بدون رويدادهاي مهم ديگر برنامه ريزي كنيد – به خصوص نه رويدادهاي مهم ديگر در صنعت مد. شما نمي خواهيد شركت كنندگان خود را مجبور كنيد بين راه اندازي شما و رويداد ديگري يكي را انتخاب كنند.
رويداد خود را در مكاني جالب برگزار كنيد. يك مكان خاص و منحصر به فرد واقعاً مي تواند به يك رويداد احساسي شبيه … خوب … يك رويداد بدهد! اما، به طور تصادفي انتخاب نكنيد؛ مكاني را انتخاب كنيد كه با حضور برند شما همراه باشد. سعي كنيد مكاني را پيدا كنيد كه در آن مخاطبان هدف شما احساس كنند كه در خانه هستند – اگر “خانه” فوق العاده سرگرم كننده و هيجان انگيز بود.
چيزي را رايگان ارائه دهيد. مردم كلاهبرداري رايگان
برچسب:

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/4 ساعت: ۲۰ توسط:elhammadadi :